Klachten
Mocht
het onverhoopt toch voorkomen dan u een klacht heeft dan treft u hieronder de
procedure aan om een klacht te melden.
Om
de klacht zo snel mogelijk op te lossen, belt u het beste in eerste instantie
met de winkel van aankoop.
Uiteraard
kunt u ook schriftelijk een klacht indienen. Voor een snelle en correcte
afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden:
- Naam van de winkel van aankoop
en aankoopdatum;
- uw naam, adres, woonplaats;
- mailadres en telefoonnummer
Verstuur uw klacht naar:
info@aderanshaircenter.com
Of gebruik hiervoor
het contactformulier op onze website,
U kunt het ook
schriftelijk indienen via onderstaand adres:
Aderans Haircenter
t.a.v. Afdeling Klachten
Eglantierbaan 16
2908 LV Capelle aan den IJssel
Nederland
Binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.
Goed om te weten:
Als u als consument vindt dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie ECKG (voorheen Stichting Klachtencommissie Gezondheidszorg) , Lombokstraat 20, 2022 BJ Haarlem.
Klachten Mammacare
Heeft u een klacht met betrekking tot Mammacare? Volg dan de procedure zoals hierboven omschreven.
Als u als consument vindt dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, kunt u contact opnemen met de klachtenregeling Erisietsmisgegaan.nl.